• Transport GRATUIT la orice comanda de peste 199 RON!
  • Drept de retur 60 de zile!
  • Pentru orice intrebare ne puteti contacta prin email sau telefonic!
  • Transport GRATUIT la orice comanda de peste 199 RON!
  • Drept de retur 60 de zile!
  • Pentru orice intrebare ne puteti contacta prin email sau telefonic!

Reclamatii si retur

Reclamații și returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră. Prin urmare, vom extinde perioada de returnare a bunurilor la 60 de zile. Astfel vă recomandăm să nu vă temeți să faceți cumpărături la noi, deoarece în cazul în care bunurile nu întrunesc așteptările dumneavoastră, pur și simplu ni le puteți trimite înapoi.

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului sau există orice altă problema cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați în termen de MAXIM 48 de ore de la livrarea acestora, la adresa de e-mail info@sublimo-ro.com atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. Din acel moment ne vom ocupa noi de tot.

 

 

Produsele nu pot fi returnate dacă nu îndeplinesc condițiile de mai jos:

  • să fie în aceeași stare în care au fost livrate
  • să fie împachetate în ambalajul orginal
De asemenea, Nu se asigură dreptul de retragere pentru bunuri care au fost desigilate, al căror ambalaj a fost deteriorat de către cumpărător, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
 
 
 

PROCEDURA ÎN CAZUL RETURNĂRII BUNURILOR

Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii? Tot ce trebuie sa faceti este sa initiati o procedura de retur completand Formularul de Retur sau trimitandu-ne un email la info@sublimo.ro in care sa ne mentionati numele dumneavoastra, numarul comenzii (generat automat pe email in momentul inregistrarii comenzii pe site), motivul returnarii comenzii si un cont bancar (IBAN) insotit de numele titularului acestuia. Va multumim!

 

Suma plătită pentru produse o transferăm înapoi în contul dvs., este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar (IBAN), la care sa vă returnăm suma plătită pentru produse. Suma echivalentă plății produselor reclamate/ returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia returului. Menționăm că returnarea sumei achitate se va face abia în momentul în care coletul este primit la depozitul nostru din BIHOR și verificat de către cei de la depozit.

Atenție! Produsele trebuie returnate de către dumneavoastră la adresa: sat Sântion, Comuna Bors, judet Bihor, str Sântion nr. 707 H4, Cod postal: 417078, număr de telefon: 0771 469 019, nume de contact: Sublimo.

De asemenea, în pachet trebuie să fie o hartie cu Numele Dumeavoastră și email-ul cu care ați plasat comanda, împreună cu NUMĂRUL COMENZII!

!! Pachetul trebuie trimis printr-un serviciu care livreaza la ADRESA (nu cu ridicare dintr-un sediu anume.)

!!! Produsele trimise către noi pentru a fi procesate, trebuie sa fie trimise cu ramburs 0 (dumneavoastră suportând costurile de transport aferente). Dacă coletul trimis de dumneavoastră este cu sumă de plată, depozitul va refuza coletul, iar acesta se va întoarce la dumneavoastră.

 

De îndată ce mărfurile ajung înapoi la noi, vă vom restitui suma plătită în contul dumneavoastră. Vă rugăm să țineți cont că suma plătită pentru produse vă este returnată abia în momentul în care coletul este primit în depozitul nostru din BIHOR și verificat de către cei de la depozit.

 

 

 

PROCEDURA DE DEPUNERE A RECLAMAȚIEI

Există o problemă cu comanda dumneavoastră?

Nu vă descurajați, procedura de reclamație nu este complicată sau de lungă durată.

Este suficient să ne trimiteți imediat un e-mail la info@sublimo.ro cu datele menționate mai sus.